سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیم کارت قسطی

خرید سیم کارت قسطی، یکی از روش های خرید سیم کارت است که به تازگی در بین کاربران و فروشندگان سیم کارت آمده است. این نوع خرید برای سیم کارت های دائمی که دارای قیمت های بالایی هستند در نظر گرفته می شود. سیم کارت های اعتباری معمولا در هر شماره‌ای که باشند قیمت آنها در حدی نیست که نتوان نسبت به پرداخت آن اقدام کرد و تمام افراد می توانند اقدام به خرید آنها در گونه های متفاوت نمایند. سیم کارت های دائمی با توجه به کاربرد آنها دارای قیمت بیشتری هستند که در اینجا نیاز به خرید سیم کارت قسطی بسیار واضح مشخص می شود. سیم کارت های دائمی همانطور که در جریان هستید، برای استفاده دائمی و بدون محدودیت خریداری می شوند. این سیم کارت ها نیاز به خرید اعتبار و شارژ جهت استفاده نخواهند داشت و می توان از آنها در تمام زمان ها استفاده کرد. معمولا هزینه‌ی تماس این نوع سیم کارت به صورت ماهیانه محاسبه شده و پرداخت می شود.

خرید سیم کارت قسطی با توجه به قیمت سیم کارت های دائمی در نظر گرفته شده است. سیم کارت های دائمی مخصوص اپراتور های خدمات ارتباطی مختلف با توجه به نوع شماره آنها دارای قیمت های متفاوتی هستند. معمولا شماره های رند قیمت بالاتری نسبت به شماره های معمولی خواهند داشت و میزان قیمت بستگی به نوع رند بودن آنها دارد. سیم کارت قسطی را می توان در انواع مختلفی با شرایط متفاوتی با توجه به سامانه مورد نظر برای خرید خریداری کرد. در حال حاضر سامانه های الکترونیکی متفاوتی راه اندازی شده اند که در زمینه خرید و فروش سیم کارت صفر و دسته دوم در شرایط متفاوتی فعالیت می کنند. این سامانه ها امکان خرید قسطی سیم کارت هم دارند که از محبوب ترین آنها می توان رند باز را معرفی کرد.

خرید سیم کارت قسطی همراه اول

روش های مختلف خرید سیم کارت قسطی

سیم کارت قسطی در گونه های مختلف را می توان با طرح های ارائه شده توسط فروشندگان و سامانه ها خریداری کرد. در حال حاضر فروشندگان اندکی در این زمینه فعالیت دارند که باید با توجه به شرایط و بررسی طرح های پرداختی آنها اقدام به خرید سیم کارت های قسطی نمایید.  سامانه های الکترونیکی که در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعالیت می کنند به صورت های مختلفی اقدام به فروش سیم کارت قسطی می نمایند. معمولا طرح هایی در این زمینه به کاربران معرفی می کنند که در آن تمام شرایط خریداری یک سیم کارت قسطی توضیح داده شده است. برای مثال می توان به طرح شش ماهه همراه اول اشاره کرد که سیم کارت های دائمی را با اقساط 6 ماهه به فروش می رساند.

برای خرید سیم کارت قسطی طرح های دیگری مثل طرح 36 ماهه در نظر گرفته می شود. این طرح ها با توجه به شیوه‌ی پرداخت دارای محدودیت هایی هستند که لازمه این گونه خریداری سیم کارت می باشد. با توجه به قسطی بودن پرداخت قیمت سیم کارت ها، باید شرایطی برای تحویل سر وقت ودیعه در نظر گرفته شود که با توجه به مدت زمان پرداخت این شرایط را در نظر خواهند گرفت. افرادی که تمایل به خرید سیم کارت قسطی دارند باید تمام این شرایط را مطالعه کرده و با آن موافقت نمایند. در این مواقع برای خرید سیم کارت قسطی مورد نظر خود باید اقداماتی انجام دهید که در ادامه توضیح خواهیم داد.

چگونگی خرید سیم کارت قسطی

برای خرید سیم کارت قسطی رند، سیم کارت قسطی 0912 و یا سایر سیم کارت های قسطی باید به سامانه الکترونیکی مورد نظر مراجعه کنید. در حال حاضر با جستجوی عبارت سیم کارت قسطی می توانید تمام سامانه های الکترونیکی مورد نظر را در این زمینه مشاهده کنید که با توجه به نداشتن اطلاعات  و آشنایی کافی با این سامانه ها پیشنهاد می شود که محبوب ترین و قدیمی ترین آنها را انتخاب کنید. رند باز یک سامانه قدیمی و جامع در زمینه خرید و فروش سیم کارت می باشد که خدمات بسیار عالی و متنوعی را در این زمینه به خریداران ارائه می دهد.

سیم کارت قسطی رند

شما با مراجعه به سامانه های الکترونیکی می توانید برای خرید سیم کارت قسطی اقدام کنید. با ورود به سامانه به قسمت مورد نظر که مربوط به خرید سیم کارت های قسطی می شود مراجعه کنید. در این قسمت معمولا تمام سیم کارت های رند و یا سایر سیم کارت ها در گونه های متفاوت را مشاهده خواهید کرد. می توانید از بین شماره های مشخص شده شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید و یا جستجو کنید. حتی امکان انتخاب سیم کارت قسطی رند وجود خواهد داشت. در صورتی که شماره مورد نظر خود را پیدا نکردید می توانید این شماره را از قسمت مشخص شده سفارش دهید.

خرید سیم کارت قسطی از سامانه های الکترونیکی

جهت خرید سیم کارت قسطی که شماره مورد نظر آن در لیست شماره ها پیدا شده است؛ آن شماره را انتخاب کرده و وارد صفحه خود شوید. در این قسمت اگر قبلا در سایت ثبت نام نکرده اید باید با وارد کردن اطلاعات شخصی خود ابتدا ثبت نام کنید. پس از ورود به صفحه شخصی خود وارد قسمت پیگیری سفارشات شده و با توجه به نوع سفارش جهت مطالعه شرایط خرید سیم کارت قسطی اقدام می کنید. بدین صورت می توانید ویژگی ها و شرایط باز پرداخت و اقساط سیم کارت را مشاهده کنید. اگر با شرایط مشخص شده موافق بودید می توانید اقدام به پرداخت مبلغ پیش پرداخت سیم کارت نمایید و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری کنید.

در هنگام ثبت نام و خرید سیم کارت قسطی، با توجه به نوع خرید معمولا نیاز به ارائه مدارک شخصی و شناسایی خود خواهید داشت که در صورت نیاز چگونگی ارائه مدارک به شما اعلام می شود. با انجام تمام مراحل گفته شده می توانید به سادگی سیم کارت دائمی مورد نظر خود را به صورت قسطی خریداری کنید. با خرید سیم کارت قسطی در انواع مختلف علاوه بر پرداخت مناسب می توانید از خدمات مورد نظر سیم کارت خود استفاده کنید. با توجه به نشانه های اعتماد مخصوص سامانه های الکترونیکی دیگر هیچ نگرانی باید خرید اشتباه خود نخواهید داشت.

خرید سیم کارت قسطی 0912

 

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز