سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیم کارت شاد به زودی بین دانش آموزان توزیع می گردد

 شیوه ویروس کرونا در جهان بسیاری از امور را تحت تأثیر خود قرار داد و حتی بسیاری از کارها و فعالیت ها را به تعطیلی کشاند. یکی از فعالیت های مهم در هر جامعه ای آموزش و پرورش می باشد که این امر با شیوع ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان با تعطیلی روبرو شد. مقامات دولتی کشورها به منظور پیشگیری از ابتلای دانش آموزان به این ویروس و مهار شیوع آن در سطح جامعه تصمیم به تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی گرفتند. اما با توجه به ادامه دار شدن شیوع این ویروس امکان تعطیلی کامل آموزش دانش آموزان وجود نداشت از این رو مقامات باید فکری برای استفاده از یک روش جایگزین می کردند.

به نقل از پایگاه خبری رندباز با شیوع ویروس کرونا در کشور، وزارت آموزش و پرورش تصمیم به اجرای آموزش دانش آموزان به صورت مجازی گرفت و در همین راستا سامانه ای را تحت عنوان سامانه شاد طراحی و راه اندازی نمود تا دانش آموزان و مدارس به صورت آنلاین و مجازی امر آموزش را در این روزهای کرونایی ادامه دهند.

به طور حتم با شروع به کار سامانه شاد ایرادات و اشکالانی وجود داشت که مسئولان آموزش و پرورش در صدد رفع آن کوشیدندو یکی دیگر از مسائلی که در استفاده از این سامانه وجود داشت عدم دسترسی همه دانش آموزان به اینترنت در نقاط مختلف کشور بود. وزیر آموزش و پروش در این راستا عنوان کرده است که به زودی سیم کارت شاد بین دانش آموزان توزیع خواهد شد. هدف از توزیع این سیم کارت ها فراهم کردن اینترنت ایمن برای دانش آموزان است. محسن حاجی میرزایی در سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط شیوع ویروس کرونا باید استفاده مناسبی از ظرفیت‌ها شود تا مخاطرات به حداقل برسد.

 وی افزود: برای به حداقل رساندن مخاطرات در جامعه با کمک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درصدد هستیم با عرضه سیم کارت شاد یک محیط امن در شبکه مجازی ایجاد کنیم. 

وزیر آموزش و پرورش از مدیرکل استان ‌های آموزش و پرورش خواست تا فعال سازی شبکه اینترنت و گسترش ارتباطات را مورد توجه قرار دهند، چراکه باید از این ظرفیت در خصوص افزایش سرعت اطلاع رسانی و دریافت و ارسال پیام ها استفاده کرد.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز